Najnowsze Wpisy

Testy testy i po testach Komentarze (1)
28. kwietnia 2005 22:14:00
linkologia.pl spis.pl

Tak tak dawno nie było tutaj żadnej notki ale postaramy sie aby byla. Oczywiscie to ja pisze czyli ViruSeQ (Kuzyn Pauliny :P ) Mam dostep tutaj wiec robie cos zeby nie wialo tak nuda :) Z tego co wiem to testy poszly jej dobrze :D ale to juz wam sama powie albo napisze ... Jak wiadomo zaczyna sie pieknyy dlugi weekend a wiec Życze wam dobrej zabawy :) i extra imprez :) Pozdrawiam Was :)

bilowa : :

Dla kochanej przyjacioleczki :* Komentarze (4)
03. grudnia 2004 21:11:00
linkologia.pl spis.pl

Bez Ciebie tak pusto i oczom i ustom,
smiech schowal sie w kacie i sni.
Wieczory się dluza, bo czasu zbyt duzo,
Nikt bliski nie puka do drzwi.
Tak wiele jest zlego, szarego, groznego,
ze smutno i plakac sie chce.
Mijaja soboty, pamietaj wiec o tym,
ze komus bez Ciebie tak zle!

         Miłosc jest jedynie cudowna, gdy jest od wzajemniona!!

                                                                                                Patus

bilowa : :

Czas na nowości  Komentarze (9)
06. listopada 2004 20:40:00
linkologia.pl spis.pl

No to czas na nowości blogowe :)
Pierwsza prośba dla komentujących i czytających dodajcie link
www.bilowa.glt.pl  na swoje www, blogi  itp. Zawsze to dodatkowa reklama dla tego bloga a jak wiecie im wiecej ludzi tutaj tym lepiej :)
Jak zauważyliście jest licznik a więc licznik jest ze statystykami i wiem co gdzie i kiedy wchodzi a to dlatego że chce wiedziec czy lubicie wchodzić i czytac te notki :) Mam nadzieje ze Paulina nie bedzie miala nic przeciwko.
Będe próbował tutaj dodawać fajniejsze rzeczy tj. różne ciekawe napisy, i wiele atrakcji  :) Mam nadzieje ze bedziecie wpadac wtedy kiedy bedziecie miec wolną chwile :)


W tych komentarzach piszcie co was tutaj razi a co chcielibyście ujrzeć ...  wpisujcie w komentarze !!!

bilowa : :

Całokształt ...new artist Virus Komentarze (5)
05. listopada 2004 21:54:00
linkologia.pl spis.pl

Siema Ludki :)
Mam nadzieje, że ktoś tu wpada od czasu do czasu. Jak widzicie nastąpiły pewne zmiany i bedzie ich wiecej rozkrecimy to :) Zapraszam was wszytskich.
Acha bloga będe prowadzil z Pauliną moja Kuzynką :] aaa i nazywam sie Kamil [Virus] i pochodze z podkarpacia mam nadzieje ze rozreklamujecie tego blogusia i iiiii bedziecie wpadać codziennie.
Dzisiaj jest piątek jak wiecie nowy miesiąc ... LISTOPAD a tak niedawno były wakacje ehh te wspomnienia :) Pewnie mieliście jakies wakacyjne miłości... później 1 września szkoła dla niektórych nowe otoczenie a dla niektórych ostatni rok ze swoją ukochaną klasą a teraz ?
5 listopada  mineło jak wypicie herbaty ??
Ale cóż jest spoko :) 

Niezapomnijcie komentować notek i wpisów do księgi gości :)  Wiem że tak nagle wszedłem w blogowanie mojej kuzynki ale wiecie ma sie wtyki w rodzinie :)

Każdy pewnie sobie przypomina te stare dobre czasy... ale cóż niezapomnijcie starych ale też niezapomnijcie, że będą lepsze bo NOWE.

Zapraszam także do odwiedzania stronek znajomych Pauliny :-) iiii czekam na komentarze :)

Pamiętajcie, że w życiu są najważniejsze tylko te chwile które zapamietamy do końca naszych dni :)
Pozdro dla was
NoTkE PiSaŁ                Dj ViruS

 

bilowa : :

Siema ! Komentarze (3)
19. października 2004 21:45:00
linkologia.pl spis.pl

Hey wszystkim! To ja Malina :P Pisze notke w imieniu Bilka w pelni za jej zgoda :P hehe bo wiecie niedlugo to juz wszyscy zapomna o jej blogu :(, ale nie mozna do tego dopuscic :P No wiec ...

U Bilowej, hmm no spoko spoko :) Humor jej dopisuje, zwlascza ze juz za miecha organizuje imprezke z okazji swoich urodzin - 15 (dopiero :P) no i juz wzyscy tylko zyjemy ta wiadomoscia hehe a Paulina kmini juz jak rodzinke z domu wyQrzyc i ile zgrzewek piwa kupic hehe, jak na Bilowa przystalo - zula jednego :P co wiecej, jest w Radzie Uczniowskiej naszego PG3 :D w sekcji informatyczno-plastycznej :P jazda, co :P ale nie sama :P ja tez tam jestem z Martuska, Patka no i nasz przewodniczaca Natalia :D Teraz to vipy normalnie jestesmy hehe :P i tak ma byc :) i juz 28 dyskoteka otrzesinowa :) no fajnie fajnie tylko ze szkode ze wiekszosc to pierwsaki beda :/ no ale co tam :P Przejdzmy jednak do najwaznejszego :P a minaowicie co tam u Bilowej w ... no wiecie :D ... no i wlasnie nie bardzo wiem! :[ bo Bilowa to zawsez taka skryta chodzi, z nikim sie nie podzieli i wogole, bardzo nieladnie :P no ale napisala juz list milosny do swojego meza - Blazejka :) no i juz niebawem go wysle :P napewno ... i milosc kwietnie :0)

Oki to juz chyba na tyle. Mam nadzieje ze Bilowa nie zabije mnie za tego --> zula hehe :P ale co :) fakty sa faktami :P hehe pozdrowka dla wszystkich lodkow! Buzka :*

bilowa : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

wirtualnyhogwarts | minutka-13 | siunia | zupelnie | iwcia15 | Mailing